Studio Vision

Tui at Home

Elk project heeft een eigen visie

Opdrachtgever: José van Damme (Tui at Home)
Expertise: Merkpositionering en campagne

Opdracht

TUI at Home is een dochteronderneming van TUI. José van Damme had zich aangesloten bij TUI at Home, maar merkte dat ze nog te weinig klanten kreeg. Hier wilde ze graag verandering in brengen.

Probleem

Wij zagen direct dat er geen merkidentiteit was en hier dus ook niet vanuit gecommuniceerd kon worden. Voor de klant was het niet duidelijk waarom zij klant moesten zijn bij José van Damme (onderdeel van TUI).

Aanpak

We zetten samen eerst haar droom op papier, deze maakten we concreet in meerdere sessies. De vragen die centraal stonden waren: waar kan zij en waar kan TUI het verschil in maken? We interviewden de doelgroep, bekeken concurrenten en zochten uit hoe het overkoepelende merk hierop aan kon sluiten. De doelgroep gaf aan dat het belangrijkste voor hen was om herinneringen te maken met hun kinderen. 

Oplevering

De belangrijke inzichten hebben we vertaald naar branding in een brand book en een campagnevoorstel voor de merkactivatie. 

Kennismaken?