Studio Vision

Palm Parkies

Elk project heeft een eigen visie

Opdrachtgever: Buckets Breda
Expertise: Branding en campagne

Opdracht

Een jonge ondernemer zag een kans. Hij wilde leven blazen in zijn idee: iedere donderdag komen er redelijk wat bezoekers naar het evenement Palm Parkies. De ondernemer wilde graag dat de bezoekers van het evenement bleven hangen na afloop. 

Probleem

Hij had echter zelf de expertise niet om hier een concept voor te ontwikkelen, dit te branden en te positioneren.

Aanpak

We startten bij de doelgroep. Naar wat voor sfeer zijn zij opzoek? Welke tijden vinden zij fijn? Welke aankleding trekt hun aan en wat zou ervoor zorgen dat zij na een picknick nog uit zouden gaan? Vanuit deze stap is de identiteit gevormd. De conclusie was: het merk zelf moet een feestje worden.

Oplevering

Een brand book met brand guidelines, de lading van het merk online en offline. Het inzetten van een influencercampagne, het merk geactiveerd en het beheer van de socials.

Kennismaken?