Studio Vision

Mengelmoes

Elk project heeft een eigen visie

Opdrachtgever: Jeroen de Backer
Expertise: Branding en merkpositionering

Opdracht

Mengelmoes is een horecaonderneming die het net even anders aanpakt. Het is namelijk een mobiele zaak. Door de coronapandemie en alle maatregelen die hierbij kwamen kijken, zag de eigenaar een kans. Door een mobiele horecazaak te openen kon hij zijn personeel flexibel inzetten. 

kans

In deze case had een ondernemer een droom, maar had hij hulp nodig bij de uitvoering van zijn droom.

Aanpak

We startten met het op papier zetten van zijn droom: op verschillende locaties mobiele horeca aanbieden. Deze droom werd eerst getest bij de doelgroep. Wat vinden zij ervan, wat zijn hun wensen en behoeften hierin? Tijdens dit proces (het vormen en op papier zetten van de identiteit) was er een nauwe samenwerking nodig. Na het op papier krijgen van de droom, werd deze geconcretiseerd en werd hier lading aan gegeven. Dus, wat maakt deze droom uniek en anders dan andere dromen?

Oplevering

De uiteindelijke oplevering bestond uit een brand book met brand guidelines. Dus, waar staat het bedrijf voor? Hoe uit deze identiteit zich visueel? Hoe ziet de droom er in de werkelijkheid uit? 

Kennismaken?